Tinkamos kokybės prekių grąžinimas

Internetu pirktos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos, su nepažeistomis ir nenukirptomis etiketėmis;
  • Kartu su grąžinama preke turi būti pateiktas prekės įsigijimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita);
  • Prekės, užsakytos pagal individualų užsakymą arba pritaikytos individualiam naudojimui (koreguotas dydis, atliktas graviravimas ir pan.), nekeičiamos ir negrąžinamos.

Prekių grąžinimo procedūra

Prekes reikia išsiųsti per Lietuvos paštą - registruota siunta arba per paštomatą.

Netikusias prekes reikėtų siųsti adresu (siuntimui per Lietuvos paštą):

UAB "Brasco fashion"
Žirmūnų g. 139-408 (4 aukštas)
Vilnius LT-09120
+370 604 42021

Paštomato adresas:

UAB "Brasco fashion"
LpExpress: Grūstė, Žirmūnų g. 84, 09118 Vilnius
Omniva: Vilniaus IKI Žirmūnų g. 145 paštomatas
Tel. nr.: +370 604 42021

Po išsiuntimo, siuntos sekimo kodą reikia atsiųsti mums el. paštu info@brasco.lt. Taip pat laiške reikia nurodyti grąžinamo užsakymo numerį ir jeigu užsakymas buvo apmokėtas kurjeriui pristatymo metu - banko sąskaitos numerį, gavėjo vardą ir pavardę. Jeigu užsakymas buvo apmokėtas pavedimu - pinigai grąžinami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas mokėjimas.

Siuntinys turi būti saugiai supakuotas, kad siuntimo metu turinys nebūtų pažeistas. Minimalus siuntos dydis 2 x 9 x 14 cm.

Pirkėjas prisiima atsakomybę už saugų siuntos supakavimą, kad pristatymo metu siuntos turinys nebūtų pažeistas ar prarastas.

Pinigų grąžinimas
Pinigai grąžinami per 5 d. d. nuo siuntos grąžinimo dienos pardavėjui.

Netinkamos kokybės prekių grąžinimas

Aptikę gaminyje broką informuokite mus apie tai telefonu ar elektroniniu paštu. Jeigu gaminys yra brokuotas, taikome prekių grąžinimo procedūrą. Klientas turi galimybę pakeisti į kitą gaminį arba susigrąžinti sumokėtus pinigus.

Dėmesio! Pardavėjas turi teisę nepriimti atgal juvelyrinius papuošalus jeigu:

  • Prekės turi mechaninių pažeidimų;
  • Prekės buvo paveiktos aukštų temperatūrų ar cheminių medžiagų;
  • Yra matoma techninio remonto pėdsakų, kurį atliko pats pirkėjas ar trečioji šalis;
  • Nesilaikymas juvelyrinių dirbinių saugumo.

  • Klientui ir vartotojui nesusitarus vartotojų ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius; www.vvtat.lt
  • Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/