Dažniausiai užduodami klausimai


Bendrieji klausimai

Ar tai tikras auksas/sidabras?

Taip, visi tauriųjų metalų gaminiai yra pažymėti atitinkamais Lietuvos Prabavimo Rūmų - prabos ženklais. Gaminiai su deimantais, safyrais, smaragdais ir rubinais - turi visus Lietuvos Prabavimo Rūmų brangakmenius patvirtinančius sertifikatus.

Koks perlas parduodamas Jūsų parduotuvėje?

Mūsų parduotuvėje parduodamas kultivuotas perlas – tai yra natūralus perlas žmonijos pagalba auginamas specialiose fermose. Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad tamsūs perlai yra linkę keisti atspalvį.

Kas yra rodis?

Rodis - platinos grupės taurusis metalas, periodinėje elementų lentelėje žymimas - Rh (Nr.: 45). Rodis yra sidabriškai baltos spalvos, labai kietas ir patvarus metalas. Dėl šių savybių, šis metalas labai dažnai naudojamas juvelyrikoje. Padengus juvelyrinius dirbinius rodžiu, šis jiems suteikia baltą spindesį.

Dažniausiai rodžiu dengiami sidabriniai ir balto aukso gaminiai. Šie gaminiai įgauna atspindintį paviršių. Rodžiu padengtas sidabras nėra linkęs juoduoti ar geltonuoti. Rodžiu taip pat labai dažnai yra dengiami raudono ar geltono aukso gaminiai siekiant išgauti skirtingų atspalvių juvelyrinį dirbinį ar suteikti spindesio akmenų tvirtinimo vietose.

Rodžiavimo metu juvelyriniai dirbiniai padengiami plonu rodžio sluoksniu. Todėl parodžiuoti, kaip ir paauksuoti gaminiai, reikalauja atitinkamos priežiūros. Jų negalima valyti aštriomis ar kitomis juvelyrinių gaminių valymui neskirtomis priemonėmis. Juvelyrinių gaminių priežiūrai yra skirti specialūs skysčiai ir servetėlės.

Kodėl verta pirkti internetinėje www.brasco.lt parduotuvėje?

Verta pirkti internetinėje www.brasco.lt parduotuvėje, nes:

  • Didelis pasirinkimas;
  • Mažos kainos;
  • Greitas pristatymas;
  • Visi gaminiai yra su Lietuvos Prabavimo Rūmų prabomis;
  • Yra galimybė grąžinti ar pakeisti gaminius.

Ar savo parduodamiems gaminiams taikote garantiją?

Taip. Gaminiams įsigytiems Brasco.lt internetinėje parduotuvėje taikomas 24 mėn. garantijos laikotarpis.


Užsakymas

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Gavus Jūsų užsakymą, nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Kartais patvirtinantis laiškas gali įkristi į "Spam" katalogą. Jeigu laiško negavote susisiekite su mumis tel. nr. +370 604 42021 arba el. paštu info@brasco.lt ir mes patikrinsime užsakymo būklę.

Kodėl mano užsakymas buvo anuliuotas?

Užsakymas anuliuojamas kai:

  • Užsakymas nebuvo apmokėtas per 2 darbo dienas;
  • Kai nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2 darbo dienas.

Ar galima pirkti juvelyrinius dirbinius išsimokėtinai?

Taip, galima. Lizingo paslaugas mūsų elektroninėje parduotuvėje teikia “General financing” ir “Inbank Lizingas (Mokilizingas)” bendrovės. Išsimokėtinai galima pirkti tik jeigu krepšelio suma yra ne mažesnė nei 50 eurų. Detalesnę informaciją rasite čia.

Ką reiškia užrašas “gaminys rezervuotas arba parduotas”?

Kadangi dažniausiai prekės yra vienetinės, po užsakymo prekė iš karto išimama iš internetinės parduotuvės katalogo ir nėra prieinama kitiems vartotojams. Jeigu į elektroninį paštą gavote laišką su užsakymo patvirtinimu, galite neabejoti kad ši prekė rezervuota būtent Jums.

Ar priimate individualius užsakymus?

Dėl individualių užsakymų kreipkitės į mus el. paštu: info@brasco.lt. Laiške nurodykite savo pageidavimus bei terminus. Pavyzdžiui: žiedo sumažinimas ar vestuvinių žiedų gamyba. Individualūs užsakymai atliekami tik su užstatu. Tokie užsakymai atgal nepriimami.

Ar atliekate graviravimą?

Taip. Ant tam tikrų gaminių galime graviruoti. Graviravimas trunka kelias darbo dienas. Graviravimą atliekame tik mūsų internetinėje parduotuvėje pirktiems gaminiams. Dėl graviravimo kreipkitės į mus el. paštu: info@brasco.lt.


Pristatymas

Noriu siuntinį atsiimti pats pašte. Kaip tai padaryti?

Užsakymo skiltyje "Jūsų pageidavimai ir pastabos" parašykite - "iki pareikalavimo" ir nurodykite pašto, kuriame norėsite atsiimti adresą.

Kada gausiu siuntą užsakytą per kurjerį?

Kurjeriai siuntas pristato nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8 iki 17 val. Jūsų siuntinį kurjeris pristatys kitą darbo dieną po siuntos išsiuntimo. Kai prekė išsiunčiama klientui siunčiamas elektroninis laiškas su siuntos registracijos numeriu.

Kada gausiu siuntą užsakytą per paštą?

Tikėtina, kad siunta į kliento paštą bus gauta jau kitą darbo dieną po siuntos išsiuntimo. Jeigu negaunate siuntinio užsakyto per Lietuvos paštą, patikrinkite kur randasi Jūsų siuntinys pagal siuntos registracijos kodą. Tuo atveju, jeigu pagal kodą rodo, kad siuntinys jau yra Jūsų pašto skyriuje, galite su siuntos registracijos kodu ir asmens dokumentu ateiti atsiimti pašte.

Kada galėsiu atsiimti siuntą LP Express terminale?

LP Express terminalai veikia visą parą. Siuntos į pasirinktą terminalą pristatomos per 24 valandas. Kai siunta bus pristatyta į pasirinktą siuntų savitarnos terminalą gausite SMS žinutę arba el. laišką su PIN kodu siuntai atsiimti. Gavėjas siuntą iš terminalo turi atsiimti per 72 val. nuo siuntos pristatymo į terminalą momento. Siuntos pristatomos ir šeštadieniais\n visoje Lietuvoje.

Kada galėsiu atsiimti siuntą Omniva paštomate?

Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Siuntos į pasirinktą paštomatą pristatomos sekančią darbo dieną. Pristačius siuntą į paštomatą, gavėjas iš karto gauna SMS panešimą apie atvykusį siuntinį, su šešiaženkliu durelių atidarymo kodu, pranešime taip pat nurodyta data, iki kada galima atsiimti siuntinį. Siuntiniai paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Pristatymas šeštadieniais tik didžiuosiuose miestuose: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Utena, Ukmergė.

Kaip padaryti užsakymą kad apie jį nesužinotų artimieji, nes ruošiu staigmena?

Yra keli variantai:

  • Atsiimti siunta LP Express terminale;
  • Užsakyti kurjerį į Jūsų darbovietę;
  • Užsakyti siuntą į Jūsų paštą nurodant kad siunta pašte liktų iki pareikalavimo.

Noriu kad mano užsakymas būtų pristatytas kaip dovana. Kaip tai padaryti?

Darant užsakymą el. paštą nurodykite užsakovo, o pristatymo duomenis – gavėjo. Komentare pažymėkite, kad tai dovana. Jums pageidaujant atkirpsime kainas nuo etikečių arba jas užmaskuosime.

Kaip elgtis jeigu gavau siuntinį pažeistoje pakuotėje?

Svarbu! Priimdami užsakymą iš kurjerio, pasiimdami jį LP Express terminale arba atsiimdami pašte, patikrinkite ar pakuotė ir prekės nėra pažeistos. Jei taip atsitiko, pažymėkite tai gavimo dokumente ir informuokite mus el. paštu info@brasco.lt per 3 kalendorines dienas nuo siuntos gavimo dienos.