Close

Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galima grąžinti prekę, jeigu ji man netiks?

Taip, galima. Nepaisant to, kad remiantis Lietuvos įstatymo nuostatomis juvelyrinių dirbinių grąžinimas nėra įmanomas, mes suprantame, kad gaminio pirkimas internetu, matant tik jo nuotrauką, ne toks paprastas, kaip pirkimas žiūrint į „gyvą” gaminį. Todėl, jeigu dėl bet kokios priežasties gaminys Jums netiko ar nepatiko, jį galite grąžinti mums paštu per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos. (tai svarbu).

Kaip grąžinti prekę?

Internetu pirktos prekės gali būti grąžinamos per 5 darbo dienas nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos. Prekės turi būti išsiųstos per Lietuvos paštą registruota siunta. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
  • prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
  • norint grąžinti prekę reikia susisiekti su mumis el. paštu info@brasco.lt. Laiške reikia nurodyti sąskaitos numerį, vardą, pavardę ir norimo užsakymo grąžinimo numerį bei išsiųstos grąžinimui ar pakeitimui prekės siuntos registracijos numerį.

Kada atgausiu pinigus už gražintą dirbinį?

Pinigų grąžinimas:
  • Už nekokybiškos ar ne tos prekės siuntimą pristatymo išlaidas sumoka pardavėjas, kitu atveju – pirkėjas.
  • Neįvykdžius grąžinamų prekių sąlygų, prekė siunčiama atgal pirkėjui, o pinigai negrąžinami.
Pinigai grąžinami per penkias darbo dienas nuo siuntos gavimo.

Kokiu adresu siųsti siuntinį norint grąžinti netikusias prekes?

A.Jefimec individuali įmonė
Žirmūnų g. 70-508
LT-09124 Vilnius

Ką daryti jeigu įsigytame gaminyje pastebėjau gamyklinį broką?

Taikome trijų mėnesių nemokamo pataisinimo garantiją gaminiams, kurie turėjo paslėptą gamyklinį broką.

Kodėl mano užsakymas buvo anuliuotas?

Užsakymo anuliavimas:
  • Užsakant prekes kurjeriu ir norint mokėti jam grynaisiais - Atveju kai nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2 darbo dienas, tuomet užsakymas anuliuojamas.
  • Užsakant prekes pasirinkus mokėjimo būdu banko pavedimą arba mokėjimą per "Paysera" sistemą užsakymas anuliuojamas negavus mokėjimo per 2 darbo dienas.

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu nusiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikras, kad užsakymas yra vykdomas.

Kada išsiunčiamos prekės?

Prekės išsiunčiamos sekančią darbo dieną po apmokėjimo gavimo arba užsakymo patvirtinimo mokant grynaisiais kurjeriui.

Ką tik padariau užsakymą ir ant mano norimo gaminio parašyta, kad šiuo metu gaminys rezervuotas arba parduotas. Kaip suprasti?

Kadangi dažniausiai prekės yra vienetinės, po užsakymo prekė iš karto išimama iš tinklapio katalogo ir nėra prieinama kitiems vartotojams. Jeigu į elektroninį paštą gavote laišką su užsakymo patvirtinimu, galite neabejoti kad ši prekė rezervuota būtent Jums.

Kada Jūs gaunate apmokėjimą?

  • Swedbank: Mokant banko pavedimu, apmokėjimai tikrinami du kartus per dieną. Pirmą kartą 10 valandą ryto, antrą kartą – 17 valandą.
  • Seb bankas: Mokant banko pavedimu, apmokėjimai tikrinami du kartus per dieną. Pirmą kartą 10 valandą, antra 17 valandą.
  • Paysera – mokant per www.paysera.lt sistemą apmokėjimai gaunami 15 minučių bėgyje.
Apie apmokėjimo gavimą pirkėjas informuojamas elektroniniu paštu.

Ar galima pirkti juvelyrinius dirbinius išsimokėtinai?

Taip, galima. Lizingo paslaugas mūsų elektroninėje parduotuvėje teikia “General financing” bendrovė. Detalesnę informaciją rasite čia.

Koks užsakymo priėmimo laikas?

Užsakymai internetu priimami visą parą. Prireikus pagalbos ar kilus klausimams prašome kreiptis elektroniniu paštu info@brasco.lt arba telefonu +370 604 42021 . Per operatorių užsakymus galite pateikti darbo dienomis nuo 10:00 iki 19 valandos. Savaitgalį - nuo 10 iki 16 valandos.

Ar galima apžiūrėti prekę parduotuvėje arba biure?

Taip, tai galite padaryti mūsų parduotuvėje, kuri randasi Visagine. Tačiau kainos gali skirtis, nes paprastai internetinėje parduotuvėje kainos yra mažesnės. Tikslus mūsų parduotuvės adresas yra pateiktas kontaktų puslapyje

Kokia forma siunčiamos prekės, kokioje pakuotėje?

Visos prekės saugiai įpakuojamos, kad siunčiant nebūtų pažeistos.

Kaip elgtis jeigu gavau siuntinį pažeistoje pakuotėje?

Svarbu! Priimdami iš kurjerio arba paštininko siutinį ar pasiimdami jį LP Express terminale arba atsiimdami pašte, patikrinkite, ar nėra pažeista pakuotė ir prekės. Jei taip atsitiko, pažymėkite tai gavimo dokumente ir informuokite mus el.paštu info@brasco.lt per 3 kalendorines dienas.

Ar tai tikras auksas/sidabras?

Taip, visi tauriųjų metalų gaminiai yra pažymėti atitinkamais Lietuvos prabavimo rūmų - prabos ženklais. Gaminiai su deimantais taip pat turi visus sertifikatus.

Kas gamina jūsų parduodamus juvelyrinius dirbinius?

Turime kelis tiekėjus tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Didžioji dalis gaminių gaminama Lietuvoje, Tailande, Italijoje, Turkijoje, Lenkijoje ir Rusijoje.

Ar svetainėje yra nurodytos galutinės kainos?

Taip, visos svetainėje nurodytos kainos yra galutinės (su PVM), nėra jokių paslėptų mokėjimų/mokesčių/pristatymų.

Bijau, kad iš tiesų gaminys bus ne toks, koks yra nuotraukoje. Ar kopijuojate prekių nuotraukas iš interneto?

Ne, visas nuotraukas daro mūsų fotografas. Be to, mes specialiai neretušuojame nuotraukų siekdami, kad juvelyrinių dirbinių išvaizda nebūtų iškreipiama ir pirkėjai nebūtų apgaudinėjami. Jeigu nuotraukose matote smulkius įbrėžimus ar nelygumus, jų iš tikrųjų yra ir gaminyje. Kokybiškos, didelės rezoliucijos nuotraukos suteikia galimybę parodyti visas gaminio smulkmenas, bet iš karto tampa matomi ir smulkūs defektai, nepastebimi plika akimi realiame gyvenime. Manome, kad geriau įkelti nuotrauką su visomis smulkmenomis „kaip yra“, negu smulkų ir specialiai internetui „išlaižytą“ paveiksliuką. Kaip retušuojamos nuotraukos, skirtos blizgiems katalogams, galima pamatyti, pavyzdžiui, čia.

Ką daryti jeigu nesulaukiu siuntos užsakytos per kurjerį?

Kai prekę išsiunčiama klientui siunčiamas elektroninis laiškas su siuntos registracijos numeriu. Jeigu Jūs nesulaukiate skambučio nuo kurjerio, prašome kreiptis į LP Express numeriu 8700 55 400. Klausydami meniu pasirinkite “siuntų paieška” ir padiktuokite operatorei Jūsų siuntos numerį ir jinai Jums padės.

Ką daryti jeigu nesulaukiu pranešimo iš paštininko?

Jeigu negaunate siuntinio užsakyto per Lietuvos paštą, patikrinkite kur randasi Jūsų siuntinys pagal siuntos registracijos kodą, kurį atsiunčiame į Jūsų elektroninį paštą kai išsiunčiame Jums prekes. Labai retai pasitaiko, kad paštininkas vėluoja atnešti pranešimą. Tuo atveju, jeigu jau pagal kodą rodo kad siuntinys yra Jūsų pašto skyriuje, galite su kodu ir asmens dokumentu patys ateiti atsiimti pašte.

Kaip padaryti užsakymą kad apie jį nesužinotų artimieji, nes ruošiu staigmena.

Yra keli variantai:
  • Užsakyti kurjerį į Jūsų darbovietę.
  • Norint pasinaudoti nemokamu pristatymu galima užsakyti siuntą į Jūsų paštą nurodant kad siunta pašte liktų iki pareikalavimo. Tokiu atveju Jus pagal atsiųsta į elektroninį paštą kodą matysite kur yra siuntinys, bet jokių pranešimų į namų pašto dėžutes negausite. Siunta Jums bus išduota tik pašte pateikus dokumentą ir siuntos registracijos kodą.
  • Atsiimti siunta LP Express terminale.

Noriu kad mano užsakymas būtų pristatytas kaip dovana. Kaip taip padaryti?

Darant užsakymą elektroninį paštą nurodykite užsakovo,o pristatymo duomenis – gavėjo. Komentare pažymėkite kad tai dovana. Jums pageidaujant atkirpsime kainas nuo etikečių arba jas užmaskuosime.

Ar priimate individualius užsakymus?

Dėl individualių užsakymų kreipkitės į mus elektroniniu paštu info@brasco.lt. Laiške nurodykite savo pageidavimus bei terminus. Per dvi darbo dienas atsakysime ar sugebėsime atlikti užsakymą. Pavyzdžiui: graviravimas ar žiedo sumažinimas. Individualūs užsakymai atliekami tik su užstatu. Tokie užsakymai atgal nepriimami.

Koks perlas parduodamas Jūsų parduotuvėje?

Mūsų parduotuvėje parduodamas kultivuotas perlas. Kultivuotas perlas – natūralus perlas žmonijos pagalba auginamas specialiose fermose.

Kaip sužinoti apie Jūsų naujienas ir asortimento papildymą?

Draugaukite su mumis facebook tinklapyje Ten galėsite ne tik sužinoti apie asortimento papildymą bet ir dalyvauti konkursuose bei apklausose.

Kodėl verta pirkti internetinėje Brasco.lt parduotuvėje?

Jūs visiškai nerizikuojate pirkdami mūsų internetinėje parduotuvėje. Visų pirma, kainos pateiktos internetinėje parduotuvėje yra mažesnės negu mūsų realioje Brasco juvelyrika parduotuvėje. Visų antra, perkant internetu egzistuoja galimybė grąžinti ar apkeisti prekes. Tokia išimtis taikoma tik perkant internetu, kadangi pagal LR įstatymus juvelyriniai gaminiai nėra grąžinami ar apkeičiami kaip dauguma kitų prekių.

Ar įmanomas greitesnis pristatymas?

Taip. Dėl greitesnio pristatymo susisiekite su mumis telefonu arba elektroniniu paštu. Tam tikrais skubiais atvejais siuntinius atvejais galime išsiųsti per autobusu siuntas. Tokiais atvejais už pristatymą yra imamas 3 € mokestis ir prekę išsiunčiama tik ją apmokėjus.

Kaip padėkoti už gerą nuotaiką gavus siuntinį? :)

Visada galite palikti mūsų tinklapyje) atsiliepimą per Jūsų facebook paskyrą :)